Effects of spoken word recognition at school entry on text comprehension in grade 3 are mediated through lexical quality

Neeb Yvonne and Naumann Johannes and Richter Tobias and Knoepke Julia and Isberner Maj‐Britt: Effects of spoken word recognition at school entry on text comprehension in grade 3 are mediated through lexical quality.

[thumbnail of pek_2014_081.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
pek_2014_081.pdf

Download (165kB) | Preview
Item Type: Conference or Workshop Item
Other title: Factors influencing students’ reading skills
Heading title: Tematikus szekció
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2014
Volume: 12
Page Range: p. 81
Event Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia (12.) (2014) (Szeged)
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/59497/
Uncontrolled Keywords: Szövegértés - általános iskola - előadáskivonat, Olvasáskutatás - előadáskivonat
Date Deposited: 2019. Sep. 04. 14:02
Last Modified: 2022. Nov. 08. 11:54
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61062

Actions (login required)

View Item View Item