Török Tímea; Hódi Ágnes; Kiss Renáta Mária: Examining the relationship between the development of students’ reading in different text formats and the basic cognitive components of reading.
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
pek_2014_082.pdf Letöltés (173kB) | Előnézet |
| Mű típusa: | Konferencia vagy workshop anyag |
|---|---|
| Egyéb cím: | Factors influencing students’ reading skills |
| Rovatcím: | Tematikus szekció |
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Pedagógiai Értékelési Konferencia |
| Dátum: | 2014 |
| Kötet: | 12 |
| Oldalak: | p. 82 |
| Konferencia neve: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (12.) (2014) (Szeged) |
| Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/59497/ |
| Kulcsszavak: | Olvasáskutatás - előadáskivonat, Mérés - pedagógiai - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat |
| Feltöltés dátuma: | 2019. szep. 04. 14:07 |
| Utolsó módosítás: | 2022. nov. 08. 11:54 |
| URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61063 |
![]() |
Tétel nézet |

