Monitoring pedagogical practices in mathematics through teacher background questionnaires of large‐scale assessments

Simon Marielle: Monitoring pedagogical practices in mathematics through teacher background questionnaires of large‐scale assessments.

[thumbnail of pek_2014_135.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
pek_2014_135.pdf

Download (178kB) | Preview
Item Type: Conference or Workshop Item
Other title: Learning environments
Heading title: Tematikus szekció
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2014
Volume: 12
Page Range: p. 135
Event Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia (12.) (2014) (Szeged)
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/59497/
Uncontrolled Keywords: Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat, Matematika tanítása - előadáskivonat, Pedagógia - előadáskivonat
Date Deposited: 2019. Sep. 05. 13:55
Last Modified: 2022. Nov. 08. 11:54
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61116

Actions (login required)

View Item View Item