The impact of ICT use on Hungarian lower elementary school students’ online reading achievement

Török, Tímea and Hódi, Ágnes and Kiss, Renáta: The impact of ICT use on Hungarian lower elementary school students’ online reading achievement. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 76. (2015)

[img] Cikk, tanulmány, mű
pek_2015_076.pdf

Download (157kB)
Item Type: Article
Other title: Assessment of young children's skills
Event Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged)
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2015
Volume: 13
Page Range: p. 76
Heading title: Tematikus szekció
Uncontrolled Keywords: Iskolai teljesítmény - általános iskola - előadáskivonat, Oktatás - számítógép alkalmazása - előadáskivonat, Pedagógia - digitális - előadáskivonat
Date Deposited: 2019. Sep. 10. 10:38
Last Modified: 2019. Sep. 10. 10:38
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61198

Actions (login required)

View Item View Item