The impact of ICT use on Hungarian lower elementary school students’ online reading achievement

Török Tímea and Hódi Ágnes and Kiss Renáta: The impact of ICT use on Hungarian lower elementary school students’ online reading achievement.

[thumbnail of pek_2015_076.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
pek_2015_076.pdf

Download (157kB) | Preview
Item Type: Conference or Workshop Item
Other title: Assessment of young children's skills
Heading title: Tematikus szekció
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2015
Volume: 13
Page Range: p. 76
Event Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged)
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/59488/
Uncontrolled Keywords: Iskolai teljesítmény - általános iskola - előadáskivonat, Oktatás - számítógép alkalmazása - előadáskivonat, Pedagógia - digitális - előadáskivonat
Date Deposited: 2019. Sep. 10. 10:38
Last Modified: 2022. Nov. 08. 11:54
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61198

Actions (login required)

View Item View Item