The effect of class size on the development of thinking skills of students with support needs

Vainikainen, Mari Pauliina and Hotulainen, Risto: The effect of class size on the development of thinking skills of students with support needs. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 80. (2015)

[img] Cikk, tanulmány, mű
pek_2015_080.pdf

Download (123kB)
Item Type: Article
Other title: Assessment of lower secondary student's skills
Event Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged)
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2015
Volume: 13
Page Range: p. 80
Heading title: Tematikus szekció
Uncontrolled Keywords: Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat, Képességfejlesztés - középiskola - előadáskivonat
Date Deposited: 2019. Sep. 10. 10:52
Last Modified: 2019. Sep. 10. 10:52
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61202

Actions (login required)

View Item View Item