Pedagógusok integrációval kapcsolatos énhatékonyságának vizsgálata a Teacher Efficacy for Inclusive Practices Scale (TEIP) segítségével

Horváthné Storczer, Adrienn and Szenczi, Beáta: Pedagógusok integrációval kapcsolatos énhatékonyságának vizsgálata a Teacher Efficacy for Inclusive Practices Scale (TEIP) segítségével. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 90. (2015)

[img] Cikk, tanulmány, mű
pek_2015_090.pdf

Download (142kB)
Item Type: Article
Other title: Pedagógiai értékelés a sajátos nevelési igényű tanulók hatékony integrációjának szolgálatában
Event Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged)
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2015
Volume: 13
Page Range: p. 90
Heading title: Szimpózium
Uncontrolled Keywords: Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat, Integrált oktatás - előadáskivonat, Képességfejlesztés - gyógypedagógia - előadáskivonat
Date Deposited: 2019. Sep. 10. 12:34
Last Modified: 2019. Sep. 10. 12:34
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61212

Actions (login required)

View Item View Item