Online large-scale assessment of divergent thinking and its relation to mathematical achievement

Pásztor, Attila and Molnár, Gyöngyvér and Csapó, Benő: Online large-scale assessment of divergent thinking and its relation to mathematical achievement. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 120. (2015)

[img] Cikk, tanulmány, mű
pek_2015_120.pdf

Download (143kB)
Item Type: Article
Other title: Using the advantages of online assessment : large-scale measurements of 4 to 12 year old students’ cognitive skills
Event Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged)
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2015
Volume: 13
Page Range: p. 120
Heading title: Szimpózium
Uncontrolled Keywords: Mérés - pedagógiai - előadáskivonat, Oktatás - számítógép alkalmazása - előadáskivonat, Pedagógia - digitális - előadáskivonat, Matematikai gondolkodás - előadáskivonat
Date Deposited: 2019. Sep. 11. 08:57
Last Modified: 2019. Sep. 11. 08:57
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61242

Actions (login required)

View Item View Item