A gyógypedagógiai intézménybe kerülés időpontjának hatása a tanulásban akadályozott gyermekek elsajátítási motivációjának alakulására

Mucsiné Erdei, Mónika and Józsa, Krisztián: A gyógypedagógiai intézménybe kerülés időpontjának hatása a tanulásban akadályozott gyermekek elsajátítási motivációjának alakulására. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 123. (2015)

[img] Cikk, tanulmány, mű
pek_2015_123.pdf

Download (164kB)
Item Type: Article
Other title: Mérés-értékelés különleges bánásmódot igénylő gyermekek körében
Event Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged)
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2015
Volume: 13
Page Range: p. 123
Heading title: Tematikus szekció
Uncontrolled Keywords: Mérés - pedagógiai - előadáskivonat, Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat, Hátrányos helyzet - oktatásügy - előadáskivonat, Képességfejlesztés - gyógypedagógia - előadáskivonat
Date Deposited: 2019. Sep. 11. 09:31
Last Modified: 2019. Sep. 11. 09:31
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61245

Actions (login required)

View Item View Item