A gyógypedagógiai intézménybe kerülés időpontjának hatása a tanulásban akadályozott gyermekek elsajátítási motivációjának alakulására

Mucsiné Erdei Mónika and Józsa Krisztián: A gyógypedagógiai intézménybe kerülés időpontjának hatása a tanulásban akadályozott gyermekek elsajátítási motivációjának alakulására.

[thumbnail of pek_2015_123.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
pek_2015_123.pdf

Download (164kB) | Preview
Item Type: Conference or Workshop Item
Other title: Mérés-értékelés különleges bánásmódot igénylő gyermekek körében
Heading title: Tematikus szekció
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2015
Volume: 13
Page Range: p. 123
Event Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged)
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/59488/
Uncontrolled Keywords: Mérés - pedagógiai - előadáskivonat, Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat, Hátrányos helyzet - oktatásügy - előadáskivonat, Képességfejlesztés - gyógypedagógia - előadáskivonat
Date Deposited: 2019. Sep. 11. 09:31
Last Modified: 2022. Nov. 08. 11:54
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61245

Actions (login required)

View Item View Item