Köböl Erika; Vidákovich Tibor: Tanulásban akadályozott tanulók olvasás-szövegértés teljesítményének vizsgálata különböző mérési körülmények között.
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
pek_2015_124.pdf Letöltés (164kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Konferencia vagy workshop anyag |
---|---|
Egyéb cím: | Mérés-értékelés különleges bánásmódot igénylő gyermekek körében |
Rovatcím: | Tematikus szekció |
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dátum: | 2015 |
Kötet: | 13 |
Oldalak: | p. 124 |
Konferencia neve: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged) |
Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/59488/ |
Kulcsszavak: | Mérés - pedagógiai - előadáskivonat, Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat, Hátrányos helyzet - oktatásügy - előadáskivonat, Szövegértés - általános iskola - mérés - előadáskivonat |
Feltöltés dátuma: | 2019. szep. 11. 09:34 |
Utolsó módosítás: | 2022. nov. 08. 11:54 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61246 |
Tétel nézet |