Tanulásban akadályozott tanulók olvasás-szövegértés teljesítményének vizsgálata különböző mérési körülmények között

Köböl Erika; Vidákovich Tibor: Tanulásban akadályozott tanulók olvasás-szövegértés teljesítményének vizsgálata különböző mérési körülmények között.

[thumbnail of pek_2015_124.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
pek_2015_124.pdf

Letöltés (164kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Egyéb cím: Mérés-értékelés különleges bánásmódot igénylő gyermekek körében
Rovatcím: Tematikus szekció
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2015
Kötet: 13
Oldalak: p. 124
Konferencia neve: Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged)
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/59488/
Kulcsszavak: Mérés - pedagógiai - előadáskivonat, Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat, Hátrányos helyzet - oktatásügy - előadáskivonat, Szövegértés - általános iskola - mérés - előadáskivonat
Feltöltés dátuma: 2019. szep. 11. 09:34
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:54
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61246
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet