Köböl Erika and Vidákovich Tibor: Tanulásban akadályozott tanulók olvasás-szövegértés teljesítményének vizsgálata különböző mérési körülmények között.
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
pek_2015_124.pdf Download (164kB) | Preview |
Item Type: | Conference or Workshop Item |
---|---|
Other title: | Mérés-értékelés különleges bánásmódot igénylő gyermekek körében |
Heading title: | Tematikus szekció |
Journal or Publication Title: | Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Date: | 2015 |
Volume: | 13 |
Page Range: | p. 124 |
Event Title: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged) |
Related URLs: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/59488/ |
Uncontrolled Keywords: | Mérés - pedagógiai - előadáskivonat, Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat, Hátrányos helyzet - oktatásügy - előadáskivonat, Szövegértés - általános iskola - mérés - előadáskivonat |
Date Deposited: | 2019. Sep. 11. 09:34 |
Last Modified: | 2022. Nov. 08. 11:54 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61246 |
Actions (login required)
View Item |