Does bilingual education affect high school students' mood, level of anxiety, coping mechanisms and personality traits?

Győri-Dani, Dóra and Jámbori, Szilvia: Does bilingual education affect high school students' mood, level of anxiety, coping mechanisms and personality traits? Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 129. (2015)

[img] Cikk, tanulmány, mű
pek_2015_129.pdf

Download (122kB)
Item Type: Article
Other title: Poszterszekció
Event Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged)
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2015
Volume: 13
Page Range: p. 129
Uncontrolled Keywords: Kétnyelvű oktatás - középiskola - előadáskivonat, Stressz - iskolás gyermekeké - előadáskivonat, Stressz leküzdése - előadáskivonat
Date Deposited: 2019. Sep. 11. 10:31
Last Modified: 2019. Sep. 11. 10:31
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61251

Actions (login required)

View Item View Item