Effective strategies for improving teaching and learning in teacher training : 'active learning' and non-traditional evaluation

Hercz, Mária: Effective strategies for improving teaching and learning in teacher training : 'active learning' and non-traditional evaluation. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 145. (2015)

[img] Cikk, tanulmány, mű
pek_2015_145.pdf

Download (109kB)
Item Type: Article
Other title: Assessment of tertiary students
Event Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged)
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2015
Volume: 13
Page Range: p. 145
Heading title: Tematikus szekció
Uncontrolled Keywords: Tanárképzés - előadáskivonat, Felsőoktatás - előadáskivonat, Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat, Pedagógia - előadáskivonat
Date Deposited: 2019. Sep. 11. 12:15
Last Modified: 2019. Sep. 11. 12:15
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61267

Actions (login required)

View Item View Item