Algebrai tudáselemek megértésének vizsgálata 7. osztályos tanulók és matematikát tanítók körében (8+4)÷(4-3)∙2=24(vagy 6)

Steinerné Gyurcsák, Katalin Izabella and Csíkos, Csaba: Algebrai tudáselemek megértésének vizsgálata 7. osztályos tanulók és matematikát tanítók körében (8+4)÷(4-3)∙2=24(vagy 6). Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 162. (2015)

[img] Cikk, tanulmány, mű
pek_2015_162.pdf

Download (140kB)
Item Type: Article
Other title: Matematikai és természettudományos gondolkodási folyamatok értékelése
Event Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged)
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2015
Volume: 13
Page Range: p. 162
Heading title: Tematikus szekció
Uncontrolled Keywords: Matematika tanítása - általános iskola - előadáskivonat, Mérés - pedagógiai - előadáskivonat, Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat
Date Deposited: 2019. Sep. 11. 13:28
Last Modified: 2019. Sep. 11. 13:28
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61284

Actions (login required)

View Item View Item