Algebrai tudáselemek megértésének vizsgálata 7. osztályos tanulók és matematikát tanítók körében (8+4)÷(4-3)∙2=24(vagy 6)

Steinerné Gyurcsák Katalin Izabella; Csíkos Csaba: Algebrai tudáselemek megértésének vizsgálata 7. osztályos tanulók és matematikát tanítók körében (8+4)÷(4-3)∙2=24(vagy 6).

[thumbnail of pek_2015_162.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
pek_2015_162.pdf

Letöltés (140kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Egyéb cím: Matematikai és természettudományos gondolkodási folyamatok értékelése
Rovatcím: Tematikus szekció
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2015
Kötet: 13
Oldalak: p. 162
Konferencia neve: Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged)
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/59488/
Kulcsszavak: Matematika tanítása - általános iskola - előadáskivonat, Mérés - pedagógiai - előadáskivonat, Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat
Feltöltés dátuma: 2019. szep. 11. 13:28
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:54
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61284
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet