Class size as a means of three-tiered support in Finnish primary schools

Hienonen, Ninja: Class size as a means of three-tiered support in Finnish primary schools. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (14). p. 56. (2016)

[img] Cikk, tanulmány, mű
pek_2016_056.pdf

Download (107kB)
Item Type: Article
Other title: Factors influencing the effectiveness of an educational system
Event Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia (14.) (2016) (Szeged)
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2016
Volume: 14
Page Range: p. 56
Heading title: Tematikus szekció
Uncontrolled Keywords: Oktatásügy - finn - előadáskivonat, Longitudinális vizsgálat - előadáskivonat
Date Deposited: 2019. Sep. 12. 12:32
Last Modified: 2019. Sep. 12. 12:32
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61320

Actions (login required)

View Item View Item