The relationship between the enactive and symbolic levels of seriation and classification

Zentai, Gabriella and Józsa, Krisztián and Molnár, Edit Katalin: The relationship between the enactive and symbolic levels of seriation and classification. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (14). p. 87. (2016)

[img] Cikk, tanulmány, mű
pek_2016_087.pdf

Download (142kB)
Item Type: Article
Other title: New methods of analysis in Hungarian education research
Event Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia (14.) (2016) (Szeged)
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2016
Volume: 14
Page Range: p. 87
Heading title: Szimpózium
Uncontrolled Keywords: Oktatáskutatás - előadáskivonat
Date Deposited: 2019. Sep. 16. 14:11
Last Modified: 2019. Sep. 16. 14:11
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61351

Actions (login required)

View Item View Item