The students' perception of teacher-student relationship, teachers' justice and support of autonomy among disadvantaged and non-disadvantaged students

Szabó, Dóra Fanni: The students' perception of teacher-student relationship, teachers' justice and support of autonomy among disadvantaged and non-disadvantaged students. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (14). p. 144. (2016)

[img] Cikk, tanulmány, mű
pek_2016_144.pdf

Download (169kB)
Item Type: Article
Other title: Teacher training and teachers
Event Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia (14.) (2016) (Szeged)
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2016
Volume: 14
Page Range: p. 144
Heading title: Tematikus szekció
Uncontrolled Keywords: Hátrányos helyzet - oktatásügy - előadáskivonat, Tanár-diák kapcsolat - előadáskivonat
Date Deposited: 2019. Sep. 17. 13:58
Last Modified: 2019. Sep. 17. 13:58
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61408

Actions (login required)

View Item View Item