Teszthatás, szétosztott tanulás, metakognitív stratégiák : mi a mondanivalója a memóriakutatásnak az oktatás módszertana számára?

Racsmány Mihály: Teszthatás, szétosztott tanulás, metakognitív stratégiák : mi a mondanivalója a memóriakutatásnak az oktatás módszertana számára?

[thumbnail of pek_2017_010.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
pek_2017_010.pdf

Letöltés (635kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Rovatcím: Plenáris előadás
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2017
Kötet: 15
Oldalak: p. 10
Konferencia neve: Pedagógiai Értékelési Konferencia (15.) (2017) (Szeged)
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/59499/
Kulcsszavak: Memóriakutatás - előadáskivonat, Oktatáskutatás - előadáskivonat
Feltöltés dátuma: 2019. szep. 18. 09:05
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:54
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61420
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet