A társértékelés tanulása, ahogyan azt a formatív értékelések szövegeinek a tartalmi és minőségi jellemzői mutatják

Vígh, Tibor: A társértékelés tanulása, ahogyan azt a formatív értékelések szövegeinek a tartalmi és minőségi jellemzői mutatják. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 26. (2017)

[img] Cikk, tanulmány, mű
pek_2017_026.pdf

Download (446kB)
Item Type: Article
Other title: A tanítás tanulása : hogyan működhet egy kutatásalapú gyakorlatra felkészítő kurzus az osztatlan tanárképzésben?
Event Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia (15.) (2017) (Szeged)
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2017
Volume: 15
Page Range: p. 26
Heading title: Szimpózium
Uncontrolled Keywords: Felsőoktatás - előadáskivonat, Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat
Date Deposited: 2019. Sep. 18. 10:52
Last Modified: 2019. Sep. 18. 10:52
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61435

Actions (login required)

View Item View Item