A társértékelés tanulása, ahogyan azt a formatív értékelések szövegeinek a tartalmi és minőségi jellemzői mutatják

Vígh Tibor: A társértékelés tanulása, ahogyan azt a formatív értékelések szövegeinek a tartalmi és minőségi jellemzői mutatják.

[thumbnail of pek_2017_026.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
pek_2017_026.pdf

Letöltés (446kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Egyéb cím: A tanítás tanulása : hogyan működhet egy kutatásalapú gyakorlatra felkészítő kurzus az osztatlan tanárképzésben?
Rovatcím: Szimpózium
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2017
Kötet: 15
Oldalak: p. 26
Konferencia neve: Pedagógiai Értékelési Konferencia (15.) (2017) (Szeged)
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/59499/
Kulcsszavak: Felsőoktatás - előadáskivonat, Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat
Feltöltés dátuma: 2019. szep. 18. 10:52
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:54
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61435
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet