Teachers' attitudes towards assessment and how their instructional changes are affected by their perception of stakeholders : the case of Mongolia

Ragchaa, Jargaltuya and Tóth, Edit and Csapó, Benő: Teachers' attitudes towards assessment and how their instructional changes are affected by their perception of stakeholders : the case of Mongolia. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 52. (2017)

[img]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
pek_2017_052.pdf

Download (444kB) | Preview
Item Type: Article
Other title: Teachers' perceptions
Heading title: Tematikus szekció
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2017
Volume: 15
Page Range: p. 52
Event Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia (15.) (2017) (Szeged)
Uncontrolled Keywords: Pedagógia - előadáskivonat, Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat
Date Deposited: 2019. Sep. 18. 13:32
Last Modified: 2019. Sep. 18. 14:10
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61460

Actions (login required)

View Item View Item