Teachers' attitudes towards assessment and how their instructional changes are affected by their perception of stakeholders : the case of Mongolia

Ragchaa Jargaltuya and Tóth Edit and Csapó Benő: Teachers' attitudes towards assessment and how their instructional changes are affected by their perception of stakeholders : the case of Mongolia.

[thumbnail of pek_2017_052.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
pek_2017_052.pdf

Download (444kB) | Preview
Item Type: Conference or Workshop Item
Other title: Teachers' perceptions
Heading title: Tematikus szekció
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2017
Volume: 15
Page Range: p. 52
Event Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia (15.) (2017) (Szeged)
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/59499/
Uncontrolled Keywords: Pedagógia - előadáskivonat, Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat
Date Deposited: 2019. Sep. 18. 13:32
Last Modified: 2022. Nov. 08. 11:54
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61460

Actions (login required)

View Item View Item