The role of inductive reasoning in early literacy and numeracy at the beginning of primary school

Pásztor Attila; Hódi Ágnes; Kiss Renáta; Rausch Attila: The role of inductive reasoning in early literacy and numeracy at the beginning of primary school.

[thumbnail of pek_2017_069.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
pek_2017_069.pdf

Letöltés (447kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Egyéb cím: Assessments in early childhood
Rovatcím: Tematikus szekció
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2017
Kötet: 15
Oldalak: p. 69
Konferencia neve: Pedagógiai Értékelési Konferencia (15.) (2017) (Szeged)
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/59499/
Kulcsszavak: Értékelés - pedagógiai - általános iskola - előadáskivonat
Feltöltés dátuma: 2019. szep. 19. 11:20
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:54
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61477
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet