Pásztor Attila; Hódi Ágnes; Kiss Renáta; Rausch Attila: The role of inductive reasoning in early literacy and numeracy at the beginning of primary school.
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
pek_2017_069.pdf Letöltés (447kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Konferencia vagy workshop anyag |
---|---|
Egyéb cím: | Assessments in early childhood |
Rovatcím: | Tematikus szekció |
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dátum: | 2017 |
Kötet: | 15 |
Oldalak: | p. 69 |
Konferencia neve: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (15.) (2017) (Szeged) |
Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/59499/ |
Kulcsszavak: | Értékelés - pedagógiai - általános iskola - előadáskivonat |
Feltöltés dátuma: | 2019. szep. 19. 11:20 |
Utolsó módosítás: | 2022. nov. 08. 11:54 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61477 |
Tétel nézet |