The role of inductive reasoning in early literacy and numeracy at the beginning of primary school

Pásztor Attila and Hódi Ágnes and Kiss Renáta and Rausch Attila: The role of inductive reasoning in early literacy and numeracy at the beginning of primary school.

[thumbnail of pek_2017_069.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
pek_2017_069.pdf

Download (447kB) | Preview
Item Type: Conference or Workshop Item
Other title: Assessments in early childhood
Heading title: Tematikus szekció
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2017
Volume: 15
Page Range: p. 69
Event Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia (15.) (2017) (Szeged)
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/59499/
Uncontrolled Keywords: Értékelés - pedagógiai - általános iskola - előadáskivonat
Date Deposited: 2019. Sep. 19. 11:20
Last Modified: 2022. Nov. 08. 11:54
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61477

Actions (login required)

View Item View Item