The possibility of an online assessment of scientific reasoning, inductive reasoning and motivation to learn science : a pilot study in Namibia

Kambeyo Linus: The possibility of an online assessment of scientific reasoning, inductive reasoning and motivation to learn science : a pilot study in Namibia.

[thumbnail of pek_2017_075.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
pek_2017_075.pdf

Letöltés (441kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Egyéb cím: The assessment of students' abilities
Rovatcím: Tematikus szekció
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2017
Kötet: 15
Oldalak: p. 75
Konferencia neve: Pedagógiai Értékelési Konferencia (15.) (2017) (Szeged)
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/59499/
Kulcsszavak: Természettudományos nevelés - előadáskivonat, Tanulási motiváció - előadáskivonat, Értékelés - online - pedagógiai - előadáskivonat
Feltöltés dátuma: 2019. szep. 19. 12:42
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:53
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61483
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet