Kupiainen, Sirkku and Hotulainen, Risto: The role of time-on-task in explaining students' performance in inductive reasoning : follow-up from grade 4 to grade 5, and from grade 7 to grade 8. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (16). p. 61. (2018)
|
Cikk, tanulmány, mű
pek_2018_061.pdf Download (776kB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Date: | 2018 |
Volume: | 16 |
Page Range: | p. 61 |
Event Title: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (16.) (2018) (Szeged) |
Uncontrolled Keywords: | Iskolai teljesítmény - általános iskola - előadáskivonat, Mérés - pedagógiai - általános iskola - előadáskivonat |
Date Deposited: | 2019. Sep. 24. 10:24 |
Last Modified: | 2019. Sep. 24. 10:24 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61558 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |