The role of time-on-task in explaining students' performance in inductive reasoning : follow-up from grade 4 to grade 5, and from grade 7 to grade 8

Kupiainen Sirkku and Hotulainen Risto: The role of time-on-task in explaining students' performance in inductive reasoning : follow-up from grade 4 to grade 5, and from grade 7 to grade 8.

[thumbnail of pek_2018_061.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
pek_2018_061.pdf

Download (776kB) | Preview
Item Type: Conference or Workshop Item
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2018
Volume: 16
Page Range: p. 61
Event Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia (16.) (2018) (Szeged)
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/59500/
Uncontrolled Keywords: Iskolai teljesítmény - általános iskola - előadáskivonat, Mérés - pedagógiai - általános iskola - előadáskivonat
Date Deposited: 2019. Sep. 24. 10:24
Last Modified: 2022. Nov. 08. 11:53
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61558

Actions (login required)

View Item View Item