Shaakumeni, Simson N. and Csapó, Benő: Exploring the possibility of assessing students motivation to learn science in Namibia. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (16). p. 87. (2018)
|
Cikk, tanulmány, mű
pek_2018_087.pdf Download (678kB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Date: | 2018 |
Volume: | 16 |
Page Range: | p. 87 |
Event Title: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (16.) (2018) (Szeged) |
Uncontrolled Keywords: | Tanulási motiváció - előadáskivonat, Oktatásügy - Namíbia - előadáskivonat |
Date Deposited: | 2019. Sep. 24. 13:47 |
Last Modified: | 2019. Sep. 24. 13:47 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61584 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |