Tánczikné Varga, Szilvia and Steklács, János: The relationship between morphological awareness and reading comprehension : a pilot study. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (16). p. 97. (2018)
|
Cikk, tanulmány, mű
pek_2018_097.pdf Download (753kB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Date: | 2018 |
Volume: | 16 |
Page Range: | p. 97 |
Event Title: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (16.) (2018) (Szeged) |
Uncontrolled Keywords: | Szövegértés - előadáskivonat, Olvasás - előadáskivonat |
Date Deposited: | 2019. Sep. 25. 08:45 |
Last Modified: | 2019. Sep. 25. 08:45 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61594 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |