Elégedettségvizsgálat a Zemplén Kalandpark és az Oxygen Adrenalin Park látogatói körében

Boda Eszter Judit; Müller Anetta; Bácsné Bába Éva: Elégedettségvizsgálat a Zemplén Kalandpark és az Oxygen Adrenalin Park látogatói körében. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (13) 3-4. pp. 129-137. (2018)

[thumbnail of jelenkori_013_003_004_129-137.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
jelenkori_013_003_004_129-137.pdf

Letöltés (152kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Modern világunk szűkölködik a szabad felhasználású idő mennyiségében, ezért nagy jelentősége van annak minőségi eltöltésének. Élmények szerzésére és a természet közelségére építenek a különböző kalandparkok, melyek közül az Észak-Magyarországi régió két meghatározó parkját vizsgáltuk a fogyasztói elégedettség oldaláról. Kérdőíves megkeresésünk fókuszában olyan szolgáltatási elemek meglétének fontossága és azzal való elégedettség állt, melyek specifikusan jellemzik a kalandparkok kínálatát. Kereszttábla elemzés és Chi2 -teszt segítségével kerestük az összefüggéseket a fontosság és az elégedettség mentén. A vizsgálatok komoly összefüggéseket mutattak a két tényező között, melyeket mindenképpen érdemes figyelembe venni az egyre kiélezettebb piacon, a megújulás és a vevők teljes elégedettségének érdekében. Abstract: Our modern world is reluctant to spend free time, so its quality is of very importance. Various adventure parks are built around the experiences, pleasure and the proximity of nature, of which two dominant parks of the Northern Hungary region were examined from the point of view of consumer satisfaction. In the focus of our questionnaire, was on the importance and satisfaction of service elements that specifically characterize the supply of adventure parks. Through cross-board analysis and Chi2-test, we looked for relationships in importance and satisfaction. The studies have shown a great deal of correlation between the two factors, which should be taken into account in the ever-expanding market, in order to make renewal and complete satisfaction of the customers.

Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Rovatcím: Sport és turizmus
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok
Dátum: 2018
Kötet: 13
Szám: 3-4
ISSN: 1788-7593
Oldalak: pp. 129-137
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/62049/
Kulcsszavak: Szabadidő felhasználás, Szabadidő és sport, Elégedettség - fogyasztói, Piackutatás, Fogyasztói magatartás
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 136-137. ; összefoglalás magyar és angol nyelven
Feltöltés dátuma: 2019. szep. 30. 13:57
Utolsó módosítás: 2021. jan. 26. 12:23
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/62060
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet