Marketingstratégiák és modellek a sikeres universitybusiness kapcsolatokban = Marketing strategies and models in successful university-business cooperation’s

Piskóti István: Marketingstratégiák és modellek a sikeres universitybusiness kapcsolatokban = Marketing strategies and models in successful university-business cooperation’s.

[thumbnail of tudasteremtes_tanulmanykotet_042-059.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
tudasteremtes_tanulmanykotet_042-059.pdf

Download (689kB) | Preview
Item Type: Conference or Workshop Item
Journal or Publication Title: Tudásteremtés és -alkalmazás a modern társadalomban : tanumánykötet
Date: 2015
ISBN: 978 963 306 412 2
Page Range: pp. 42-59
Event Title: Tudásteremtés és -alkalmazás a modern társadalomban (2015) (Szeged)
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/62372/
Uncontrolled Keywords: Üzleti élet, Versenyképesség, Marketing
Additional Information: Bibliogr.: p. 58-59.
Date Deposited: 2019. Nov. 11. 08:27
Last Modified: 2022. Nov. 08. 13:42
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/62572

Actions (login required)

View Item View Item