Marketingstratégiák és modellek a sikeres universitybusiness kapcsolatokban = Marketing strategies and models in successful university-business cooperation’s

Piskóti, István: Marketingstratégiák és modellek a sikeres universitybusiness kapcsolatokban = Marketing strategies and models in successful university-business cooperation’s. Tudásteremtés és -alkalmazás a modern társadalomban : tanumánykötet. pp. 42-59. (2015)

[img] Cikk, tanulmány, mű
tudasteremtes_tanulmanykotet_042-059.pdf

Download (689kB)
Item Type: Article
Event Title: Tudásteremtés és -alkalmazás a modern társadalomban (2015) (Szeged)
Journal or Publication Title: Tudásteremtés és -alkalmazás a modern társadalomban : tanumánykötet
Date: 2015
Page Range: pp. 42-59
ISBN: 978 963 306 412 2
Uncontrolled Keywords: Üzleti élet, Versenyképesség, Marketing
Additional Information: Bibliogr.: p. 58-59.
Date Deposited: 2019. Nov. 11. 08:27
Last Modified: 2019. Nov. 11. 08:27
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/62572

Actions (login required)

View Item View Item