Piaci tudáscsere és tanulás a marketing és értékesítési részleg együttműködésével = Customer knowledge exchange and learning through the sales-marketing interface : do we need tailored knowledge management initiatives for interfaces with conflicts?

Keszey, Tamara and Katona, Ádám: Piaci tudáscsere és tanulás a marketing és értékesítési részleg együttműködésével = Customer knowledge exchange and learning through the sales-marketing interface : do we need tailored knowledge management initiatives for interfaces with conflicts? Tudásteremtés és -alkalmazás a modern társadalomban : tanumánykötet. pp. 72-81. (2015)

[img] Cikk, tanulmány, mű
tudasteremtes_tanulmanykotet_072-081.pdf

Download (394kB)
Item Type: Article
Event Title: Tudásteremtés és -alkalmazás a modern társadalomban (2015) (Szeged)
Journal or Publication Title: Tudásteremtés és -alkalmazás a modern társadalomban : tanumánykötet
Date: 2015
Page Range: pp. 72-81
ISBN: 978 963 306 412 2
Uncontrolled Keywords: Tudásmenedzsment, Marketing
Additional Information: Bibliogr.: p. 80-81.
Date Deposited: 2019. Nov. 11. 08:48
Last Modified: 2019. Nov. 11. 08:48
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/62574

Actions (login required)

View Item View Item