Démuth Ágnes: Tartalom és eszköztudás : az oktatási módszerek és a tudás összefüggései a köz- és felsőoktatásban.
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
tudomanyos_es_muveszeti_muhelymunkak_157-163.pdf Download (2MB) | Preview |
Abstract
Do teachers pay enough attention for the fact, that their students are different, for their varying interests, abilities, motivation? Do they really everything what they could to achieve skills and appreciations, like: critical thinking, problem solving? What the data tell us the methods, have been using by teachers during lessons? What is the most important goal: remembering or understanding information? This paper give some answer for these questions in one way. Data and facts have been proofing that they have to change a lot of things.
Item Type: | Conference or Workshop Item |
---|---|
Other title: | Remembering or understanding? : teaching methods connecting with inert academic, via meaningful knowledge |
Heading title: | Pedagógia-pszichológia-metodika |
Journal or Publication Title: | Tudományos és művészeti műhelymunkák: új utakon a Pedagógusképző Kar című konferencia előadásai |
Date: | 2009 |
ISBN: | 978-963-9927-15-5 |
Page Range: | pp. 157-163 |
Event Title: | Tudományos és művészeti műhelymunkák : új utakon a pedagógusképző kar (2007) (Szeged) |
Related URLs: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/64049/ |
Uncontrolled Keywords: | Oktatásügy, Pedagógia |
Additional Information: | Összefoglalás angol nyelven |
Date Deposited: | 2019. Dec. 07. 07:43 |
Last Modified: | 2022. Nov. 08. 13:46 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/64198 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |