Tartalom és eszköztudás : az oktatási módszerek és a tudás összefüggései a köz- és felsőoktatásban

Démuth Ágnes: Tartalom és eszköztudás : az oktatási módszerek és a tudás összefüggései a köz- és felsőoktatásban.

[thumbnail of tudomanyos_es_muveszeti_muhelymunkak_157-163.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
tudomanyos_es_muveszeti_muhelymunkak_157-163.pdf

Letöltés (2MB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Do teachers pay enough attention for the fact, that their students are different, for their varying interests, abilities, motivation? Do they really everything what they could to achieve skills and appreciations, like: critical thinking, problem solving? What the data tell us the methods, have been using by teachers during lessons? What is the most important goal: remembering or understanding information? This paper give some answer for these questions in one way. Data and facts have been proofing that they have to change a lot of things.

Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Egyéb cím: Remembering or understanding? : teaching methods connecting with inert academic, via meaningful knowledge
Rovatcím: Pedagógia-pszichológia-metodika
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Tudományos és művészeti műhelymunkák: új utakon a Pedagógusképző Kar című konferencia előadásai
Dátum: 2009
ISBN: 978-963-9927-15-5
Oldalak: pp. 157-163
Konferencia neve: Tudományos és művészeti műhelymunkák : új utakon a pedagógusképző kar (2007) (Szeged)
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/64049/
Kulcsszavak: Oktatásügy, Pedagógia
Megjegyzések: Összefoglalás angol nyelven
Feltöltés dátuma: 2019. dec. 07. 07:43
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 13:46
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/64198
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet