Démuth Ágnes: Tartalom és eszköztudás : az oktatási módszerek és a tudás összefüggései a köz- és felsőoktatásban.
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
tudomanyos_es_muveszeti_muhelymunkak_157-163.pdf Letöltés (2MB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Do teachers pay enough attention for the fact, that their students are different, for their varying interests, abilities, motivation? Do they really everything what they could to achieve skills and appreciations, like: critical thinking, problem solving? What the data tell us the methods, have been using by teachers during lessons? What is the most important goal: remembering or understanding information? This paper give some answer for these questions in one way. Data and facts have been proofing that they have to change a lot of things.
Mű típusa: | Konferencia vagy workshop anyag |
---|---|
Egyéb cím: | Remembering or understanding? : teaching methods connecting with inert academic, via meaningful knowledge |
Rovatcím: | Pedagógia-pszichológia-metodika |
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Tudományos és művészeti műhelymunkák: új utakon a Pedagógusképző Kar című konferencia előadásai |
Dátum: | 2009 |
ISBN: | 978-963-9927-15-5 |
Oldalak: | pp. 157-163 |
Konferencia neve: | Tudományos és művészeti műhelymunkák : új utakon a pedagógusképző kar (2007) (Szeged) |
Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/64049/ |
Kulcsszavak: | Oktatásügy, Pedagógia |
Megjegyzések: | Összefoglalás angol nyelven |
Feltöltés dátuma: | 2019. dec. 07. 07:43 |
Utolsó módosítás: | 2022. nov. 08. 13:46 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/64198 |
Tétel nézet |