The reading-writing relationship in young learners' Kazakh, Russian and English test performance

Akhmetova Aigul: The reading-writing relationship in young learners' Kazakh, Russian and English test performance.

[thumbnail of pek_2019_018.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
pek_2019_018.pdf

Download (711kB) | Preview
Item Type: Conference or Workshop Item
Heading title: Issues in language education (T-5)
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2019
Volume: 17
Page Range: p. 18
Event Title: Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.) (2019) (Szeged)
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/66165/
Uncontrolled Keywords: Nyelv-elsajátítás - olvasás - írás - előadáskivonat
Date Deposited: 2020. Apr. 17. 11:35
Last Modified: 2022. Nov. 08. 11:53
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/66187

Actions (login required)

View Item View Item