Ehlert Antje; Reinsdorf Nicol: Intervention for mathematical initial tuition.
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
pek_2019_032.pdf Letöltés (709kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Konferencia vagy workshop anyag |
---|---|
Rovatcím: | Training of learning processes (S-2) |
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dátum: | 2019 |
Kötet: | 17 |
Oldalak: | p. 32 |
Konferencia neve: | Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.) (2019) (Szeged) |
Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/66165/ |
Kulcsszavak: | Befogadás - RTI-megközelítés - számtani kompetenciák |
Feltöltés dátuma: | 2020. ápr. 17. 15:21 |
Utolsó módosítás: | 2022. nov. 08. 11:53 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/66201 |
![]() |
Tétel nézet |