Intervention for mathematical initial tuition

Ehlert Antje; Reinsdorf Nicol: Intervention for mathematical initial tuition.

[thumbnail of pek_2019_032.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
pek_2019_032.pdf

Letöltés (709kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Rovatcím: Training of learning processes (S-2)
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2019
Kötet: 17
Oldalak: p. 32
Konferencia neve: Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.) (2019) (Szeged)
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/66165/
Kulcsszavak: Befogadás - RTI-megközelítés - számtani kompetenciák
Feltöltés dátuma: 2020. ápr. 17. 15:21
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:53
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/66201
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet