Empirical validation of a developmental model of arithmetic concepts

Fritz Annemarie and Ehlert Antje: Empirical validation of a developmental model of arithmetic concepts.

[thumbnail of pek_2019_036-037.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
pek_2019_036-037.pdf

Download (833kB) | Preview
Item Type: Conference or Workshop Item
Heading title: Cross-cultural measurement of academic skills (S-1)
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2019
Volume: 17
Page Range: pp. 36-37
Event Title: Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.) (2019) (Szeged)
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/66165/
Uncontrolled Keywords: Számtani fejlődés - korai számolás - fogalmi ismeretek - előadáskivonat
Date Deposited: 2020. Apr. 17. 15:51
Last Modified: 2022. Nov. 08. 11:53
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/66206

Actions (login required)

View Item View Item