Measuring innovation in education: theoretical framework and survey outcomes

Halász Gábor: Measuring innovation in education: theoretical framework and survey outcomes.

[thumbnail of pek_2019_042.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
pek_2019_042.pdf

Letöltés (713kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Rovatcím: Keynote
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2019
Kötet: 17
Oldalak: p. 42
Konferencia neve: Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.) (2019) (Szeged)
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/66165/
Kulcsszavak: Oktatási innováció - elmélet - előadáskivonat
Feltöltés dátuma: 2020. ápr. 20. 08:27
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:53
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/66211
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet