Playful intervention for early numeracy in preschoolers

Herzog Moritz; Fritz Annemarie: Playful intervention for early numeracy in preschoolers.

[thumbnail of pek_2019_045.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
pek_2019_045.pdf

Letöltés (710kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Rovatcím: Training of learning processes (S-2)
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2019
Kötet: 17
Oldalak: p. 45
Konferencia neve: Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.) (2019) (Szeged)
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/66165/
Kulcsszavak: Óvodai nevelés - számtani fogalmak tanítása - játékos módszer - előadáskivonat
Feltöltés dátuma: 2020. ápr. 20. 08:45
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:53
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/66214
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet