Huszka Noémi; Kinyó László: Embedding students’ point of view into research: the adaptation process of the Teachers’ Relationships with Students Questionnaire.
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
pek_2019_046.pdf Letöltés (717kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Konferencia vagy workshop anyag |
---|---|
Rovatcím: | Research on teachers' professional background (T-17) |
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dátum: | 2019 |
Kötet: | 17 |
Oldalak: | p. 46 |
Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/66165/ |
Kulcsszavak: | Tanár-hallgató kapcsolat - hallgató nézőpontja, Kérdőív adaptálása - előadáskivonat |
Feltöltés dátuma: | 2020. ápr. 20. 08:50 |
Utolsó módosítás: | 2022. nov. 08. 11:53 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/66215 |
Tétel nézet |