Embedding students’ point of view into research: the adaptation process of the Teachers’ Relationships with Students Questionnaire

Huszka Noémi; Kinyó László: Embedding students’ point of view into research: the adaptation process of the Teachers’ Relationships with Students Questionnaire.

[thumbnail of pek_2019_046.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
pek_2019_046.pdf

Letöltés (717kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Rovatcím: Research on teachers' professional background (T-17)
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2019
Kötet: 17
Oldalak: p. 46
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/66165/
Kulcsszavak: Tanár-hallgató kapcsolat - hallgató nézőpontja, Kérdőív adaptálása - előadáskivonat
Feltöltés dátuma: 2020. ápr. 20. 08:50
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:53
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/66215
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet