Kiss-Kovács Renáta: Psychometric properties of the Hungarian version of the Rumination–Reflection Questionnaire.
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
pek_2019_057.pdf Letöltés (713kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Konferencia vagy workshop anyag |
---|---|
Rovatcím: | Social and cognitive aspects of learning (T-4) |
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dátum: | 2019 |
Kötet: | 17 |
Oldalak: | p. 57 |
Konferencia neve: | Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.) (2019) (Szeged) |
Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/66165/ |
Kulcsszavak: | Reflexív gondolkodás - tanári gyakorlat - Rumination-Reflection Questionnaire - előadáskivonat |
Feltöltés dátuma: | 2020. ápr. 20. 10:07 |
Utolsó módosítás: | 2022. nov. 08. 11:53 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/66226 |
![]() |
Tétel nézet |