The role of time-on-task in explaining students’ performance in inductive reasoning: Follow-up from grade 7 to grade 9

Kupiainen Sirkku and Hotulainen Risto: The role of time-on-task in explaining students’ performance in inductive reasoning: Follow-up from grade 7 to grade 9.

[thumbnail of pek_2019_062.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
pek_2019_062.pdf

Download (779kB) | Preview
Item Type: Conference or Workshop Item
Heading title: Skills assessment (T-11)
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2019
Volume: 17
Page Range: p. 62
Event Title: Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.) (2019) (Szeged)
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/66165/
Uncontrolled Keywords: Érvelés fejlesztése - gondolkodási képességek - követéses vizsgálat - előadáskivonat
Date Deposited: 2020. Apr. 20. 10:55
Last Modified: 2022. Nov. 08. 11:53
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/66231

Actions (login required)

View Item View Item