Kupiainen Sirkku and Hotulainen Risto: The role of time-on-task in explaining students’ performance in inductive reasoning: Follow-up from grade 7 to grade 9.
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
pek_2019_062.pdf Download (779kB) | Preview |
Item Type: | Conference or Workshop Item |
---|---|
Heading title: | Skills assessment (T-11) |
Journal or Publication Title: | Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Date: | 2019 |
Volume: | 17 |
Page Range: | p. 62 |
Event Title: | Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.) (2019) (Szeged) |
Related URLs: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/66165/ |
Uncontrolled Keywords: | Érvelés fejlesztése - gondolkodási képességek - követéses vizsgálat - előadáskivonat |
Date Deposited: | 2020. Apr. 20. 10:55 |
Last Modified: | 2022. Nov. 08. 11:53 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/66231 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |