Exploring Hungarian science and mathematics teachers' professional development needs: a mixed methods study

Orosz Gábor and Purevjav Davaajav: Exploring Hungarian science and mathematics teachers' professional development needs: a mixed methods study.

[thumbnail of pek_2019_070.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
pek_2019_070.pdf

Download (714kB) | Preview
Item Type: Conference or Workshop Item
Heading title: Research on teachers' professional background (T-17)
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2019
Volume: 17
Page Range: p. 70
Event Title: Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.) (2019) (Szeged)
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/66165/
Uncontrolled Keywords: Tanári befogadás - természettudományi és matematikai oktatás - a tanárok szakmai fejlődése - előadáskivonat
Date Deposited: 2020. Apr. 20. 12:14
Last Modified: 2022. Nov. 08. 11:53
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/66239

Actions (login required)

View Item View Item