Exploring Hungarian science and mathematics teachers' professional development needs: a mixed methods study

Orosz Gábor; Purevjav Davaajav: Exploring Hungarian science and mathematics teachers' professional development needs: a mixed methods study.

[thumbnail of pek_2019_070.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
pek_2019_070.pdf

Letöltés (714kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Rovatcím: Research on teachers' professional background (T-17)
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2019
Kötet: 17
Oldalak: p. 70
Konferencia neve: Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.) (2019) (Szeged)
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/66165/
Kulcsszavak: Tanári befogadás - természettudományi és matematikai oktatás - a tanárok szakmai fejlődése - előadáskivonat
Feltöltés dátuma: 2020. ápr. 20. 12:14
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:53
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/66239
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet