Metacognition, self-assessment and secondary school students’ achievement: Key issues and considerations

Wafubwa Ruth Nanjekho: Metacognition, self-assessment and secondary school students’ achievement: Key issues and considerations.

[thumbnail of pek_2019_099.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
pek_2019_099.pdf

Download (711kB) | Preview
Item Type: Conference or Workshop Item
Heading title: Social and cognitive aspects of learning (T-4)
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2019
Volume: 17
Page Range: p. 99
Event Title: Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.) (2019) (Szeged)
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/66165/
Uncontrolled Keywords: Metakogníció - tanulói önértékelés - hallgatói eredmény - előadáskivonat
Date Deposited: 2020. Apr. 21. 09:02
Last Modified: 2022. Nov. 08. 11:53
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/66268

Actions (login required)

View Item View Item