Étrend-kiegészítők színének, ízének és formájának hatása fiatal vásárlókra

Rafael Bence: Étrend-kiegészítők színének, ízének és formájának hatása fiatal vásárlókra. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (14) 3. pp. 67-72. (2019)

[thumbnail of jelenkori_014_003_067-072.pdf] Cikk, tanulmány, mű
jelenkori_014_003_067-072.pdf

Download (260kB)

Abstract

Az étrend-kiegészítők piaca jelentős szegmenst képvisel a patikák és más kereskedelmi egységek forgalmában. Kérdőíves felmérést végeztem fiatal vásárlók körében a színek, ízek, formák szerepének és jelentőségének megismerése céljából. Felállított hipotézisek alátámasztásával vagy elutasításával mutatom be vizsgálati eredményeimet és fogalmazom meg következtetéseimet, javaslataimat a vizsgálatom folytatásához, egy versenyképes termékcsoport kifejlesztése érdekében. Abstract: The dietary supplements market represents an important segment of pharmacies and other commercial traffic units. I carried out a questionnaire survey among young buyers to learn about colours, flavours, shapes the role and significance. I present the test results have established assumptions underpinning or rejecting and formulate my conclusions, my suggestions to continue my research, to develop a competitive product group.

Item Type: Article
Heading title: Agrár-, erdő- és élelmiszergazdaság
Journal or Publication Title: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok
Date: 2019
Volume: 14
Number: 3
ISSN: 1788-7593
Page Range: pp. 67-72
Publisher: Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar
Place of Publication: Szeged
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/66313/
Uncontrolled Keywords: Kérdőíves felmérés, Fogyasztói magatartás
Additional Information: Bibliogr.: 72. p. ; összefoglalás angol és magyar nyelven
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Date Deposited: 2020. Nov. 30. 11:53
Last Modified: 2020. Nov. 30. 11:53
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/67549

Actions (login required)

View Item View Item