Az online marketing szerepe a fogyasztói bizalom növelésében a hazai élelmiszerek piacán

Fodor Fanni Ildikó and Máté Balázs and Thalmainer Gergő and Almádi Bernadett: Az online marketing szerepe a fogyasztói bizalom növelésében a hazai élelmiszerek piacán. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (14) 3. pp. 47-59. (2019)

[thumbnail of jelenkori_014_003_047-059.pdf] Cikk, tanulmány, mű
jelenkori_014_003_047-059.pdf

Download (384kB)

Abstract

Napjaink felgyorsult információáramlásának okán az egészséges életmód, az egészségmegőrzés, a tudatos táplálkozás, a betegségek és egyéb fizikai panaszok hatékony megelőzése egyre nagyobb figyelmet kapnak. Az internet, valamint ezzel együtt az online marketing eszközeinek elterjedésével felhasználók milliói elé jutnak el az egészséges életmóddal kapcsolatos információk. A felhasználók egyre erősödő reklámtagadó magatartásának köszönhetően kijelenthetjük, hogy az ATL (Above The Line) eszközök ugyan veszítettek hatékonyságukból, a BTL (Below The Line) kommunikációs eszközök továbbra is igen eredményesek. A kérdőíves kutatás célja első sorban azon online marketing eszközök azonosítása, amelyek a lehető leghatékonyabban juttatják el a legfontosabb információkat a célközönség, illetve a célcsoportok tagjaihoz. Ugyan napjainkban nem csupán a keresőmotorok, de a felhasználók igen magas – valamint folyamatosan változó – elvárásainak is meg kell felelnünk, a felhasználók problémáit tárgyaló, valamint azokra megoldást kínáló szakmai, ugyanakkor közérthető tartalmak az egészséges életmód, egészséges táplálkozás és egészségmegőrzés népszerűsítésének hosszú távon is jól prosperáló eszközei. Abstract: Due to the accelerated flow of information nowadays, effective prevention of healthy lifestyle, health preservation, conscious nutrition, disease and other physical complaints are receiving more attention. With the spread of the internet and the online marketing tools, information on healthy lifestyles reaches millions of users. Thanks to the ever-increasing advertising behaviour of users, we can say that ATL (Above The Line) devices have lost their efficiency, but BTL (Below The Line) communication tools are still very successful. The goal of the questionnaire research is primarily to identify online marketing tools that deliver the most important information to the target audience and target group members as effectively as possible. Although today we need to meet not only the search engines, but also the very high - as well as constantly changing - expectations of users, professional, yet understandable content about the problems of users and offering them solutions to promote a healthy lifestyle, healthy nutrition and stay health in the long run prospering tools.

Item Type: Article
Heading title: Agrár-, erdő- és élelmiszergazdaság
Journal or Publication Title: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok
Date: 2019
Volume: 14
Number: 3
ISSN: 1788-7593
Page Range: pp. 47-59
Publisher: Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar
Place of Publication: Szeged
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/66313/
Uncontrolled Keywords: Tartalommarketing, Keresőoptimalizálás, Marketing - online
Additional Information: Bibliogr.: p. 58-59. ; összefoglalás angol és magyar nyelven
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Date Deposited: 2020. Nov. 30. 11:19
Last Modified: 2020. Nov. 30. 11:19
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/67551

Actions (login required)

View Item View Item