Mentorálás - nyomonkövetés : felnőttképzés módszertani kísérlet a hátrányos helyzetű társadalmi csoportok felzárkóztatására - előzetes tudásszint mérésen alapuló kompetenciaalapú felzárkóztató képzések

Heves Andrea and Kraiciné Szokoly Mária: Mentorálás - nyomonkövetés : felnőttképzés módszertani kísérlet a hátrányos helyzetű társadalmi csoportok felzárkóztatására - előzetes tudásszint mérésen alapuló kompetenciaalapú felzárkóztató képzések. In: Zempléni átjáró : magyar-szlovák összehasonlító komplex képzési program a romák felzárkóztatásáért. pp. 217-243. (2007)

[thumbnail of 2007_zempleni_atjaro_217-243.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
2007_zempleni_atjaro_217-243.pdf

Download (1MB) | Preview
Item Type: Book Section
Journal or Publication Title: Zempléni átjáró : magyar-szlovák összehasonlító komplex képzési program a romák felzárkóztatásáért
Date: 2007
ISBN: 978-963-9573-37-6
Page Range: pp. 217-243
Uncontrolled Keywords: Foglalkoztatáspolitika, Oktatásügy - cigányok, Cigányok helyzete - Magyarország, Felnőttképzés, Mentorálás
Additional Information: Bibliogr.: 243. p.
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning > 05.03.01.01.06. Adult education
Date Deposited: 2020. May. 12. 09:23
Last Modified: 2020. May. 12. 09:23
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/67705

Actions (login required)

View Item View Item