A tanulótérkép, mint módszer és eljárás a hátrányos helyzetű társadalmi csoportok felzárkóztatására irányuló projektben

Tibori Tímea: A tanulótérkép, mint módszer és eljárás a hátrányos helyzetű társadalmi csoportok felzárkóztatására irányuló projektben. In: Zempléni átjáró : magyar-szlovák összehasonlító komplex képzési program a romák felzárkóztatásáért. pp. 205-216. (2007)

[thumbnail of 2007_zempleni_atjaro_205-216.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
2007_zempleni_atjaro_205-216.pdf

Download (1MB) | Preview
Item Type: Book Section
Journal or Publication Title: Zempléni átjáró : magyar-szlovák összehasonlító komplex képzési program a romák felzárkóztatásáért
Date: 2007
ISBN: 978-963-9573-37-6
Page Range: pp. 205-216
Language: Hungarian
Related URLs: https://acta.bibl.u-szeged.hu/67639/
Uncontrolled Keywords: Foglalkoztatáspolitika, Oktatásügy - cigányok, Cigányok helyzete - Magyarország
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
Date Deposited: 2020. May. 12. 09:19
Last Modified: 2023. Mar. 03. 13:39
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/67706

Actions (login required)

View Item View Item