Hero and anti-hero in the consumer society and the totalitarian states : philosophical-anthropological analysis

Golozubov Alexandr: Hero and anti-hero in the consumer society and the totalitarian states : philosophical-anthropological analysis. In: Heroes and celebrities in Central and Eastern Europe 5. pp. 18-32. (2014)

[thumbnail of vallasi_kulturakutatas_konyvei_005_018-032.pdf] Cikk, tanulmány, mű
vallasi_kulturakutatas_konyvei_005_018-032.pdf
Hozzáférés: Csak az archívum karbantartója until 2021. december 31..

Letöltés (344kB)
Mű típusa: Könyv része
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Heroes and celebrities in Central and Eastern Europe
Dátum: 2014
Szám: 5
ISSN: 2064-4825
ISBN: 978-963-306-255-5
Oldalak: pp. 18-32
Sorozat neve: A vallási kultúrakutatás könyvei
Nyelv: angol
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/67763/
Kulcsszavak: Híres emberek, Személyi kultusz - 20. sz., Identitástudat - Közép-Kelet-Európa, Népi vallásosság - Közép-Kelet-Európa
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 31-32. és a lábjegyzetekben
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.04. Szociológia
Feltöltés dátuma: 2020. máj. 05. 12:20
Utolsó módosítás: 2021. nov. 22. 10:15
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/67875
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet