Az igazi : nyugati márkák és az autenticitás versengő elképzelései a szocializmusban

Hammer Ferenc: Az igazi : nyugati márkák és az autenticitás versengő elképzelései a szocializmusban.

[thumbnail of 2009_tudasjavak_aramlasa_149-150.pdf] Cikk, tanulmány, mű
2009_tudasjavak_aramlasa_149-150.pdf

Letöltés (247kB)
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Egyéb cím: Brands, consumption and authenticity in socialist Hungary : the case of jeans
Rovatcím: A konferenciára beküldött absztraktok
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Tudásjavak áramlása a közép-kelet-európai régióban a rendszerváltást követően : a Magyar Szociológiai Társaság éves konferenciája
Dátum: 2009
ISBN: 978-963-9573-55-0
Oldalak: pp. 149-150
Konferencia neve: Tudásjavak áramlása a közép-kelet-európai régióban a rendszerváltást követően (2008) (Veszprém)
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/68507/
Kulcsszavak: Fogyasztói magatartás - Magyarország - 20. sz.
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
Feltöltés dátuma: 2020. aug. 06. 11:28
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 13:41
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/68403
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet