Az igazi : nyugati márkák és az autenticitás versengő elképzelései a szocializmusban

Hammer, Ferenc: Az igazi : nyugati márkák és az autenticitás versengő elképzelései a szocializmusban. In: Tudásjavak áramlása a közép-kelet-európai régióban a rendszerváltást követően : a Magyar Szociológiai Társaság éves konferenciája. pp. 149-150. (2009)

[img] Cikk, tanulmány, mű
2009_tudasjavak_aramlasa_149-150.pdf

Download (247kB)
Item Type: Article
Other title: Brands, consumption and authenticity in socialist Hungary : the case of jeans
Heading title: A konferenciára beküldött absztraktok
Journal or Publication Title: Tudásjavak áramlása a közép-kelet-európai régióban a rendszerváltást követően : a Magyar Szociológiai Társaság éves konferenciája
Date: 2009
ISBN: 978-963-9573-55-0
Page Range: pp. 149-150
Event Title: Tudásjavak áramlása a közép-kelet-európai régióban a rendszerváltást követően (2008) (Veszprém)
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/68507/
Uncontrolled Keywords: Fogyasztói magatartás - Magyarország - 20. sz.
Subjects: 05. Social sciences
Date Deposited: 2020. Aug. 06. 11:28
Last Modified: 2020. Aug. 06. 11:28
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/68403

Actions (login required)

View Item View Item