A márkaközösségek pszichológiai érzetének vizsgálata zenei fesztiválok esetén

Kazár Klára: A márkaközösségek pszichológiai érzetének vizsgálata zenei fesztiválok esetén. ISBN 978-963-315-443-4, (2020)

[thumbnail of philosophiae_doctores_011.pdf]
Előnézet
Teljes mű
philosophiae_doctores_011.pdf

Letöltés (2MB) | Előnézet
Mű típusa: Könyv
Dátum: 2020
Szám: 11
ISSN: 2061-1315
ISBN: 978-963-315-443-4
Oldalszám: 0
Méret: 24 cm
Sorozat neve: Philosophiae doctores
Nyelv: magyar
Kiadó: JATEPress
Kiadás helye: Szeged
Kulcsszavak: Marketing - szórakoztató ipar, Fogyasztói magatartás, Zenei fesztivál
Megjegyzések: Diss. oec. Szeged ; Bibliogr.: p. 128-138. és a lábjegyzetekben ; ill.
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok
Feltöltés dátuma: 2020. jún. 08. 08:58
Utolsó módosítás: 2023. már. 02. 15:30
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/69546
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet