A márkaközösségek pszichológiai érzetének vizsgálata zenei fesztiválok esetén

Kazár Klára: A márkaközösségek pszichológiai érzetének vizsgálata zenei fesztiválok esetén. ISBN 978-963-315-443-4, (2020)

[thumbnail of philosophiae_doctores_011.pdf]
Preview
Teljes mű
philosophiae_doctores_011.pdf

Download (2MB) | Preview
Item Type: Book
Date: 2020
Number: 11
ISSN: 2061-1315
ISBN: 978-963-315-443-4
Number of Pages: 0
Dimensions: 24 cm
Series Name: Philosophiae doctores
Language: Hungarian
Publisher: JATEPress
Place of Publication: Szeged
Uncontrolled Keywords: Marketing - szórakoztató ipar, Fogyasztói magatartás, Zenei fesztivál
Additional Information: Diss. oec. Szeged ; Bibliogr.: p. 128-138. és a lábjegyzetekben ; ill.
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.02. Economics and business
05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management
05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management > 05.02.03.10. Marketing
Date Deposited: 2020. Jun. 08. 08:58
Last Modified: 2021. Sep. 08. 14:20
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/69546

Actions (login required)

View Item View Item