ENGaGE project : English and German task bank for dyslexic learners and their inclusive classes

Juhász István and Juhász Valéria and Magnuczné Godó Ágnes: ENGaGE project : English and German task bank for dyslexic learners and their inclusive classes. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 340-352. (2020)

[thumbnail of kommunikacio_es_beszedfejlesztes_tanulmanykotet_2020_340-352.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
kommunikacio_es_beszedfejlesztes_tanulmanykotet_2020_340-352.pdf

Download (272kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban
Date: 2020
ISBN: 978-963-306-755-0
Page Range: pp. 340-352
Event Title: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban (2020) (Szeged)
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/72097/
Uncontrolled Keywords: Olvasászavarok, Képességfejlesztés, Idegen nyelv tanítása
Additional Information: Bibliogr.: 352. p. és a lábjegyzetekben ; ill.
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning > 05.03.01.01.08. Education and learning of languages
Date Deposited: 2021. Mar. 03. 09:49
Last Modified: 2021. Jul. 27. 08:50
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/72147

Actions (login required)

View Item View Item