A szerbiai inkluzív oktatási rendszer hiányosságai és lehetőségei : beszédfejlesztő foglalkozások az Ügyes Tanodában

Bagány Ágnes and Bús Szuzanna: A szerbiai inkluzív oktatási rendszer hiányosságai és lehetőségei : beszédfejlesztő foglalkozások az Ügyes Tanodában. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 155-165. (2020)

[thumbnail of kommunikacio_es_beszedfejlesztes_tanulmanykotet_2020_155-165.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
kommunikacio_es_beszedfejlesztes_tanulmanykotet_2020_155-165.pdf

Download (344kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban
Date: 2020
ISBN: 978-963-306-755-0
Page Range: pp. 155-165
Event Title: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban (2020) (Szeged)
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/72097/
Uncontrolled Keywords: Beszédfejlesztés, Kommunikáció, Képességfejlesztés, Gyógypedagógia, Oktatásügy - Szerbia
Additional Information: Bibliogr.: p. 164-165.
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.02. Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Date Deposited: 2021. Mar. 02. 15:28
Last Modified: 2021. Jul. 27. 08:50
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/72163

Actions (login required)

View Item View Item