Lívják Emília: A Testmozgásalapú alprogram a Komplex Alapprogramban. In: Módszertani közlemények, (60) 3. pp. 21-27. (2020)
![]() |
Cikk, tanulmány, mű
modszertani_060_003_021-027.pdf Letöltés (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
The Exercise-based sub-pogramme of the Complex Foundation Programme has a dual focus. It emphasizes learning in an exercise-based environment and learning in activities. The sub-programme strengthens the complex capability-building effect (physical, emotive, cognitive, social) of the exercise as well as cultivates the transversal abilities. Additionally it develops social competencies, cooperation, critical-thinking, self-reflection, digital compatencies, effective communication, problem-solving, reasoning-competencies, leadership skills, creativity, teamwork and self-study. The main goal of out training is to strenghten these abilities.
Mű típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Egyéb cím: | The exercise-based subprogram of the Complex Basic Program |
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Módszertani közlemények |
Dátum: | 2020 |
Kötet: | 60 |
Szám: | 3 |
ISSN: | 2063-3734 |
Oldalak: | pp. 21-27 |
Nyelv: | magyar , angol |
Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/74588/ |
Kulcsszavak: | Mozgásfejlesztés - iskolai, Testnevelés - általános iskola |
Megjegyzések: | Bibliogr.: 27. p. ; összefoglalás angol nyelven |
Feltöltés dátuma: | 2022. már. 09. 10:21 |
Utolsó módosítás: | 2022. már. 09. 10:21 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/74601 |
![]() |
Tétel nézet |