Kutatási design : egy 9 hetes mindfulness alapú stresszredukciós program hatásának vizsgálata iskolai környezetben

Borbély Ildikó: Kutatási design : egy 9 hetes mindfulness alapú stresszredukciós program hatásának vizsgálata iskolai környezetben. In: Módszertani közlemények, (60) 4. pp. 66-73. (2020)

[thumbnail of modszertani_060_004_066-073.pdf] Cikk, tanulmány, mű
modszertani_060_004_066-073.pdf

Letöltés (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Research shows that school is the place where students experience the most apathy, boredom, stress and anxiety. Mindfulness has proven to be an effective method of reducing stress, anxiety and depression, thereby increasing psychological well-being and psychological flexibility. This study outlines a possible research design to examine the effectiveness of mindfulness in a school setting to reduce student anxiety and stress levels.

Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Egyéb cím: Research design : to investigate the impact of a 9 week Mindfulness-Based Stress Reduction Program in school environment
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Módszertani közlemények
Dátum: 2020
Kötet: 60
Szám: 4
ISSN: 2063-3734
Oldalak: pp. 66-73
Nyelv: magyar , angol
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/74589/
Kulcsszavak: Szorongás - iskolai, Pszichológia, Iskolai nevelés
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 72-73. ; összefoglalás angol nyelven
Feltöltés dátuma: 2022. már. 09. 11:42
Utolsó módosítás: 2022. már. 09. 11:42
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/74607
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet